Piknik!:D

hejsan!

Idag har jag och min syster vaknat klockan sju för att ta en lång och skön promenad vid stranden som vi vanligt vis gör. När vi kom hem åkte hon bort för att övningsköra. Så jag åt frukost och klädde på mig och sedan klockan 12 cyklade jag till stranden för att sola. När jag kom hem klockan fyra gick för att ta en skön och svalkande dusch! När jag kom ut föna jag håret och satte upp det i en tofs. När klockan blev fem kom min syster hem och vi packade maten inför pikniken vi skulle ut på, med hon och hennes kompisar Louise och Saranda.=) Vi packade mackor för oss alla eftersom Louise och Saranda bodde  i en annan stad och kom hem till oss så då tänkte vi att vi kunde fixa maten!;D Vi tog med oss mackor, godis,saft,chips och riktigt goda muffisar som vi bakade igår! När Louise och Saranda kom hem till oss vid sju tiden gick vi till stranden. När klockan blev nio gick vi hem och åkte vi sedan en tur med Louises bil för att hon hade precis skaffat körkort!:D Jag lägger upp bilderna idag på muffisarna och imorgon
lägger jag upp receptet!


japp och här ser ni de!:D
Här är en bild på alla de goda kladdemuffisarna med choklad inuti!



denna va min! mmmmm....
Min kladdemuffins!

Kommentarer
Postat av: laura

hahahah jag gjorde dem här om dan.. MITT TIPS TILL DIG.. lägg i bananer.. dela bananerna i småbitar. du kommer döööööööööööööö så gott.. du kan lägga i choklad också men jag lovar dig.. bananer .. gör suset :)



ps! taack så mkt

2010-06-17 @ 11:11:59
URL: http://laurau.blogg.se/
Postat av: Shkurta

hej Laura!:D<3<3



haha visst är de sjukt goda:D mina kompisar dog när de åt de, kunde inte sluta äta!;P haha okej ska prova ditt recept och se!;D



Puss<3

2010-06-17 @ 12:33:45
Postat av: Anonym

Åh fy va gott de ser ut :) de e nästan att jag vill göra dom, men masi ti po din mi ba aq mira hajde bomi haha :D

2010-06-17 @ 20:26:33
URL: http://letaaa.blogg.se/
Postat av: Shkurta

hahah qe erdha;D hahaha:)

2010-06-17 @ 22:19:41
URL: http://shkurta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback